Ak dávate vlastný byt do prenájmu na základe nájomnej zmluvy, ide o výhodný obchod, ktorý vám umožňuje mať stabilný príjem, dokážete efektívne spravovať svoj majetok a zabezpečiť si tak neustály monitoring bývania. V procese prípravy bytu na prenájom je dôležité nielen vypracovať ziskovú zmluvu, vykonať opravy a nájsť budúcich nájomníkov, ale aj nájsť bezpečné miesto, kde si môžete počas prenájmu bytu uskladniť svoje osobné veci.
Nábytok, spotrebiče a lacné domáce potreby, samozrejme, môžu zostať v prenajatom byte, ale existujú nájomníci, ktorí si chcú vybaviť svoj domov vlastnými domácimi predmetmi. Majitelia v byte však môžu mať veci, ktoré sú finančne nákladné a hlavne pre nich vzácne a nezabudnuteľné. Preto je potrebné zaobstarať si spoľahlivé, trvalé a výnosné dočasné skladovanie osobných vecí, nábytku a vybavenia.
Pri prenájme bytu je veľa možností, ako spravovať osobný majetok: niektoré veci je možné predať alebo darovať, dať do dočasného užívania na základe prenájmu. Ak je však potrebné si niektoré veci nechať alebo ich uchrániť, stojí za to nájsť miesto, kde budú dodržané základné požiadavky na skladovanie domácich potrieb, nábytku a spotrebičov:
Izby na trvalý pobyt by mali byť pohodlné a priestranné, takže značné množstvo nábytku, domácich spotrebičov a osobných predmetov vytvorí pocit nepohodlia. Jediným benefitom tohto spôsobu skladovania je absencia nájmu.
V prenajímanej nehnuteľnosti bude dostatok miesta, no netreba zabúdať na nájomné a nutnosť neustálej kontroly nad objektom.
V teplom období je garáž vhodná na skladovanie vecí, ale nie každý dizajn má kvalitnú klimatizáciu a pri nepriaznivých poveternostných podmienkach hrozí poškodenie vlhkosťou. Ak je garáž vaša vlastná, potom môže slúžiť len ako dočasné miesto na uloženie vecí.
Táto možnosť bude výhodná iba pre tých, ktorí majú značné množstvo osobných vecí a presne poznajú obdobie, počas ktorého budú položky v sklade uložené. V iných prípadoch hrozia zákazníkom neoprávnené náklady.
Ide o najvhodnejšiu možnosť umiestnenia domácich potrieb v čase prenájmu bytu, pretože klient si nezávisle vyberie vhodný box s možnosťou vetrania, čistenia a nepretržitej kontroly.
Profesionálne spoločnosti, ktoré organizujú skladovanie rôzneho tovaru, vecí, nábytku a vybavenia pre súkromných a firemných klientov, uprednostňujú písomnú evidenciu všetkých úkonov. Preto je v čase prenájmu osobného priestoru alebo schránky v osobnom skladovom stredisku nevyhnutné uzavrieť zmluvu, ktorá špecifikuje nasledujúce podrobnosti:
V čase uzatvárania zmluvy je potrebné venovať osobitnú pozornosť podmienkam spolupráce, ktoré ponúka organizácia individuálneho skladovania. Rozhodujúce sú: dostupné obdobie, cenové ponuky, rozloha priestorov a boxov, možnosť objednania prepravných služieb a poistenia.
Centrá pre individuálne uloženie vecí v čase prenájmu bytu disponujú systémom samostatných boxov, ktoré sú ideálne na umiestnenie akýchkoľvek domácich potrieb rôznych veľkostí a hmotností. Zvyčajne sa boxy líšia veľkosťou, takže veci môžu byť umiestnené v priestore s rozlohou od 1 do 50 m2.
Zákazníci jednotlivých skladových stredísk platia výhradne za prenajatý priestor, takže si prenajatý priestor spravujú sami. Prenájom priestorov v osobných skladovacích centrách má mnoho výhod, z ktorých najdôležitejšie sú tieto faktory:
Spoločnosť TOP KOBKA ponúka všetkým prenajímateľom bytov a akýchkoľvek nehnuteľností prenájom úložného boxu pre skladovanie vecí za najvýhodnejších podmienok. V stálom prístupe pre zákazníkov sú boxy rôznych veľkostí s udržiavaním stabilných ukazovateľov vlhkosti a teploty. Priestory sú pravidelne vetrané a vybavené protipožiarnymi senzormi a alarmami. Spoločnosť ponúka doplnkové prepravné služby a možnosti poistenia nákladu, garantuje bezpečné skladovanie a výhodné sadzby.